Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Rize

Valilikler

T.C. Çamlıhemşin Kaymakamlığı
T.C. Çamlıhemşin Kaymakamlığı
T.C. Çamlıhemşin Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Etik Kurulu İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • ÇAMLIHEMŞİN
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları İlçe İnsan Hakları Kurulu
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
14
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
    • İlçe Etik Kurulu
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
  • ÇAMLIHEMŞİN
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • İlçe İnsan Hakları Kurulu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

ÇAMLIHEMŞİN SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI PERSONEL ALIMI İLANI

12.02.2021

  T.C.

ÇAMLIHEMŞİN KAYMAKAMLIĞI
SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI

 

            Çamlıhemşin Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına , Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fonu Kurulu’nun 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan SYDV Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar ve 4857 Sayılı İş Kanunu uyarınca Vakfımıza tahsis edilen ve Vakfımızda boş bulunan 1 (bir) adet personel alımı yapılacaktır

İşin Adı : Sözleşmeli Personel Alımı (Büro Görevlisi)

Başvuru Başlangıç Tarihi : 12.02.2021

Başvuru Bitiş Tarihi : 19 .02.2021

Evrak Teslim Başlangıç Tarihi : 22.02.2021

Evrak Teslim Son Bitiş Tarihi : 26.02.2021 (Mesai Bitiş Saati 16:00’a kadar)

Mülakat Tarihi : Mütevelli Heyetince belirlenecek olup mülakat tarihi, saati ve yeri daha sonra Çamlıhemşin Kaymakamlığı resmi  internet sitesinde (www.camlihemsin.gov.tr) ilan edilecektir.

PERSONEL ALIMINDA ADAYLARIN İZLEYECEĞİ YOL

- Adaylar, https://vakifilan.ailevecalisma.gov.tr/ internet adresinden daha önce yapılmış üye kayıtları yok ise sisteme giriş yapabilmek için YENİ ÜYE kaydı oluşturmalıdırlar. Adaylar, gerekli şartları sağlıyorlar ise E-DEVLET şifresi ile sisteme giriş yaparak başvuru işlemlerini tamamlayacaklardır.

 -  Online olarak başvuran adaylar, başvuru için belirtilen ÖZEL ŞARTLARA ilişkin belgelerini Vakıf Başkanlığına, belirtilen tarihlerde (22.02.2021 – 26.02.2021 Saat : 16;00’ya kadar) elden teslim ettikten sonra 2019 veya 2020 yıllarından herhangi birine ait KPSS P3 puan türüne göre en yüksekten başlanarak sıralanır ve alınacak personel sayısının 5 (BEŞ) katı kadar aday mülakata çağrılır. Son sıradaki aday ile aynı puan almış adaylar da mülakat listesine eklenir. Ön başvuruda bulunduğu halde gerekli belgeleri süresi içinde Vakıf Başkanlığına teslim etmeyen adayların ön başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.

I. ADAYLARDA ARANAN GENEL ve ÖZEL ŞARTLAR

A. Genel Şartlar:

1.   Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

2.   Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,

3.   18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak,

4.   Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak yada askerlikle ilişkisi bulunmamak,

5. Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

 

6.  Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile, kasten işlenen bir suçtan dolayı herhangi bir süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas,/ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,

7.    Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak,

8.    Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı, vücut sakatlığı ve engeli

bulunmamak,

9.    Adli ve idari soruşturma sonucunda atanmasına engel bir durumu bulunmamak.

B.  Özel Şartlar:

1.  Büro Görevlisi için başvuracak adaylar üniversitelerin en az 4 yıllık eğitim veren; İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi (İşletme, İktisat, Kamu Yönetimi, Maliye, Uluslararası İlişkiler, Ekonometri v.b.), Siyasal Bilgiler Fakültesi ve Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik ile Sosyal Hizmetler bölümlerinin birinden mezun olmak.

2.   ÖSYM tarafından 2019 veya 2020 yıllarında yapılmış olan KPSS P3 puan

türünden en az 60 puan almış olmak,

3.  İkametgâh Şartı; personel alım ilan tarihi itibariyle son 3 (üç) aydır Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemine göre Çamlıhemşin ilçe merkezi ve merkeze bağlı köy ve kasabalarda, ikamet ettiğini gösterir belge ibraz etmek ve işe alındığı takdirde Çamlıhemşin merkezinde ikamet edip, çalışmayı taahhüt etmek.

4.   En az B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak ve aktif olarak araç kullanabilmek.

5.   Bilgisayar ofis (office word, excel, powerpoint vb.) programlarını etkin olarak kullanıyor

olmak, buna ilişkin olarak transkript belgesi veya Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde ya da bu

Bakanlığın izni ile açılmış kurslardan alınan sertifikaya sahip olmak, (Başvuru şartı olmayıp tercih unsuru olarak değerlendirmeye alınacaktır.)

 

6.   Sosyal iletişim becerisine sahip olmak, çevreyi, sosyal dokuyu tanıyor olmak,

7.  Daha önce başka bir Vakıfta çalışıyor iken herhangi bir nedenden dolayı işten çıkarılmamış olmak.
 

II. BAŞVURAN ADAYLARDAN İSTENİLECEK BELGELER:

Mülakata, Özel Şartlara ilişkin kanıtlayıcı belgeleri elden teslim eden adaylar arasından KPSSP3 puan türüne göre en yüksek puanı alan adaydan başlayarak kadro sayısının 5 (beş) katı kadar aday çağrılacaktır.

1- T.C. Kimlik numarası yazılı bulunan nüfus cüzdanının önlü arkalı fotokopisi.

2- 4 adet vesikalık fotoğraf (Son 6 ay içinde çekilmiş olması),

3- 2019 veya 2020 yıllarına ait karekodlu KPSS Sonuç Belgesi,

4- Adli Sicil Belgesi (e-devlet çıktısı),

5- Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı gibidir onaylı sureti.

6-Adresi gösterir Vukuatlı Aile Tablosu

7- Sürücü belgesinin önlü arkalı fotokopisi,

8- Bilgisayar sertifikası fotokopisi veya üniversite eğitimi sırasında bilgisayar dersi aldığını gösteren

transkript,

9-Adayın fotoğraflı özgeçmişi (Özgeçmiş mektubunda doğum yeri, doğum tarihi, aile bilgileri, ebeveyn durumu, eğitim durumu, iş deneyimleri, özel meziyet ve nitelikleri, bu işe neden başvurduğu, geleceğe

yönelik amaçları, hobileri gibi konulardan bahsedilecektir.).

10- Erkek adaylar için askerlik terhis belgesi/ askerlik ile ilişiği olmadığını gösterir belge,

11- Sağlık Raporu.(Mülakatı kazanan adaydan tam teşekküllü kamu hastanesinden alınacak sağlık raporu

İstenir
Not: Yukarıda istenilen belgelerin aslı, görevli personele ibraz edilecektir.

III. BAŞVURU VE MÜLAKATA İLİŞKİN BİLGİLER

1. Başvurular 12/02/2021 tarihinde başlayacak 19/02/2021 tarihinde sona erecektir. Başvurular online olarak https://vakifilan.ailevecalisma.gov.tr/  internet adresinden yapılacaktır. Posta ile başvuru kabul edilmeyecektir.

2. Online olarak başvuran adaylar, başvuru için belirtilen ÖZEL ŞARTLARA ilişkin belgelerini Vakıf Başkanlığımıza 26/02/2021 tarihi mesai saati (16:00) bitimine kadar elden teslim ettikten sonra, adaylar 2019 veya 2020 yıllarına ait KPSS P3 puan türünde aldıkları puana göre en yüksekten başlanarak sıralanır ve alınacak personel sayısının 5 (BEŞ) katı kadar aday mülakata çağrılır. Son sıradaki aday ile aynı puan almış adaylar da mülakat listesine eklenir. Mülakat listesi Çamlıhemşin Kaymakamlığı resmi internet adresinden (www.camlihemsin.gov.tr) ilan edilecek olup, ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Ön başvuruda bulunduğu halde gerekli belgeleri süresi içerisinde Vakıf Başkanlığımıza elden teslim etmeyen adayların ön başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.

3. Mülakat saati, yeri ve tarihi evrak teslim tarihi bitiminden sonra Çamlıhemşin Kaymakamlığı resmi internet sitesi olan http://www.camlihemsin.gov.tr/ adresinden ilan edilecektir.

4.  Mülakat ve sözlü sınavda adaylar;

- Alan bilgisi konularına ilişkin bilgi düzeyi,

- Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü,

- Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu,

- Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı,

 

- Genel yetenek ve genel kültürü,

- Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı,

- Vakıf iş ve işlemleri ile mevzuatına ilişkin bilgi düzeyi gibi konulardan oluşacaktır.

6. Mülakat neticesinde yeterli görülen adaylar işe kabul edilerek, Belirsiz Süreli iş sözleşmeli (2 Ay deneme süreli) personel statüsünde işe alınır.

7. Mülakat Sınav Komisyonu, mülakat sonucunda Vakfa personel alıp almamakta serbesttir.

IV. DİĞER HUSUSLAR:

NOT: Adaylar, https://vakifilan.ailevecalisma.gov.tr/ internet adresinden elektronik
başvuru yapacaklardır. Posta, şahsen veya 3. kişiler vasıtasıyla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir
Çamlıhemşin dışındaki ilçelerden yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir.

İşe Alınma Asıl Kişi Belirleme İşlemi;  KPSS P3 Puanı ve Mülakat Puanı Toplanarak Ortalamasından En Yüksek Puan Alan Aday Alınacaktır.

 

V. MÜRACAAT YERİ VE İLETİŞİM BİLGİLERİ:

İnternet Müracaat Adresi :  https://vakifilan.ailevecalisma.gov.tr/

Evrak Teslim Adresi : Çamlıhemşin Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

( Osman Kurtuluş Cad. Merkez Mah. Hükümet Konağı Zemin Kat. )

İletişim Tel : 0464 651 72 43

VI. BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, MÜLAKAT SONUÇLARININ

DUYURULMASI VE SÖZLEŞMENİN YAPILMASI:

 

1.  Online olarak yapılacak başvurular sonucunda, ilan edilen kadronun 5 (BEŞ) katı kadar aday sözlü mülakata çağırılacaktır. Mülakat Sınav Komisyonu tarafından yapılacak mülakat değerlendirilmesinden sonra işe alım talebi onaylanmak üzere Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü’ne iletilecektir. Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü’nün onayına müteakiben sözleşme yapılmasına karar verilen personelle sözleşme yapılarak göreve başlatılacaktır.

2. Mülakat sonucunda işe alım hakkı kazanan aday Çamlıhemşin Kaymakamlığı resmi internet adresi olan http://www.camlihemsin.gov.tr/ adresinde ilan edilecek olup, kazanan adaya ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

3.  İşe alım hakkı kazanan adayın, sonucun ilanından itibaren 7 gün içerisinde Çamlıhemşin Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına gelip göreve başlaması gerekmektedir.

4. Verilen süre içinde başvurmayan, başvurup sözleşme imzalandıktan sonra görevine süresi içinde başlamayan ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılan adayların sözleşmeleri fesh edilip, haklarında gerekli yasal işlemler yapılacaktır.

İLAN OLUNUR.

12/02/2021

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Erişilebilirlik
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Resmi Gazete
Merkez Mahallesi. Osman Kurtuluş 1. Sokağı. No: 3 Çamlıhemşin / RİZE
+90 (464) 651 70 58
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız